Відповідно до положень статті 707 Цивільного Кодексу України та статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», при купівлі непродовольчого товару належної якості можна обміняти його на аналогічний товар, якщо він не влаштовує з певної причини. Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався та який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби та ярлики.
На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія «Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.
Для експертизи/ремонту/повернення, рекламаційний товар надсилається продавцю (виконавцю) за рахунок споживача. Якщо товар потрапляє під гарантійний ремонт пересилання назад лежить на продавці (виконавці).
Зверніть увагу, що поверненню чи заміні підлягають товари, які не були у вжитку та не мають слідів використання (подряпин, сколів, потертостей тощо) у повній комплектації, включаючи упаковку. Повинно бути збережено:
повний комплект товару
цілісність та всі компоненти упаковки
ярлики
заводське маркування
Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 14 днів з моменту отримання товару, що повертається.
Товари проходять вхідний (при надходженні до нас на склад) та вихідний (перед відправкою) контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена у нас буде радувати Вас довгі роки. Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований - ми обміняємо товар на аналогічний. Для цього потрібно надати нам товар повної комплектації.