Умови повернення

ПОВЕРНЕННЯ/ОБМІН ТОВАРУ:

Відповідно до положень статті 707 Цивільного Кодексу України та статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», при купівлі непродовольчого товару належної якості можна обміняти його на аналогічний товар, якщо він не влаштовує з певної причини. Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався та який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби та ярлики.

Повернення товару належної якості:

  • Термін повернення такого товару становить 14 днів, крім дня купівлі товару. Для повернення товару належної якості повинен бути збережений розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек або аналогічний документ). Також при поверненні товару необхідний паспорт для пред'явлення його продавцю.
  • Якщо необхідно обміняти товар, а аналогічного товару вже немає у продажу, можна придбати будь-який інший товар на ту ж суму.
  • Якщо придбаний товар належної якості був замовлений, це означає, що він індивідуально під Вас був привезений з виробництва в Іспанії, тому повернення замовної позиції неможливе. Варіантом вирішення питання в цьому випадку може бути обмін на інший товар або взяття на реалізацію.

ВАЖЛИВО! Умови повернення/обміну товару згідно із Законом України «Про захист прав споживачів».

На всі товари, куплені в нашому інтернет-магазині, поширюється дія «Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року.
Для експертизи/ремонту/повернення, рекламаційний товар надсилається продавцю (виконавцю) за рахунок споживача. Якщо товар потрапляє під гарантійний ремонт пересилання назад лежить на продавці (виконавці).

Обмін товарів:

  1. Меблі належної якості можна обміняти на аналогічні, якщо вони не влаштовують клієнта з певної причини.
  2. У випадку, якщо аналогічного товару вже немає у продажу, можна придбати будь-який інший товар на ту саму суму.
  3. Якщо у гарантійний період виріб вийшов з ладу з вини виробника та не може бути відремонтований, LF-Home обміняє товар на аналогічний.

Зверніть увагу, що поверненню чи заміні підлягають товари, які не були у вжитку та не мають слідів використання (подряпин, сколів, потертостей тощо) у повній комплектації, включаючи упаковку. Повинно бути збережено:

  • повний комплект товару

  • цілісність та всі компоненти упаковки

  • ярлики

  • заводське маркування

Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом 14 днів з моменту отримання товару, що повертається.

Не підлягають поверненню:

  • зібрані або пошкоджені після придбання товари;
  • товари, що виконувалися або привозилися на індивідуальне замовлення;
  • знижені в ціні товари.

Умови гарантійного ремонту товару

Товари проходять вхідний (при надходженні до нас на склад) та вихідний (перед відправкою) контроль якості. І, ми сподіваємося, покупка зроблена у нас буде радувати Вас довгі роки. Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований - ми обміняємо товар на аналогічний. Для цього потрібно надати нам товар повної комплектації.